bra morgon!

ja vad har gjort i veckan.i onsdag prövade jag på att jobba kväll.var jätte kul och fick lära mig jätte mkt.
på torsdagen jobbade jag fyra timmar.det gick bra.var baraa lite trött sen onsdagen.
igår var de sista dagen på praktiken.lämnade praktiken med en tår i ögat och att jag saknar de jätte mycket redan.kommer kännas jobbigt att inte gå dit något allls i fortsättningem.men men jag kommer hälsa på dem.jag är så tacksam över allt jag har lärt mig:) bästa prkatiken över:)

igår kväll vart de at ha en tjejkväll med Angelica.vi bakade pizza åt chips med mera.en riktigt toppen kväll.sen senare på kvällen åkte jag hem och spelade rv-spel med emmy och arvid.hur kul som helst.vart att somna sent.och nu på morgonen har man segat.men det är riktigt fint väder så hoppas verkligen att de blir att grilla eller fiska ikväll.
 

saknar hästarna.funderar på att åka ut och rida senare idag.saknar de jätte mycket:9<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0