segdag!

tänkte berätta lite kort om helgen:
på lördagen vart de att chilla hela dagen.på kvällen kom Amanda och emil hit och drack med mig och arvid .sen vart de att gå ner på stan och träffa aswome folk:D tidigare på kvällen åkte jag även kasusell med marina ,kul:)

på söndagen vart de att fiska med emmy och arvid,mys! grillade och metade :)

igår vart de praktik och ut och jogga :) eller jag är inte i vlrdens bästa form så de blir jogga och gå :) men men det tar sig:)

idag har man varit på praktiken:)och så fixa lite med jobbsökande och cillat och pratat telefon.snart kallar sängen :) för imorgon är de full rulle med träning och gratta charro för hon tar studenten med mera:) sen blir de krogen på sussanne på kvällen :9 ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0