lördag

glad tjej har fått förlängd praktik i två veckor:D trivs så himla bra på ica:)
 
i torsdags vart de att träffa några av dem bästa simone,sanna,jennifer och seil.vi tog en glass på stan och snackade:) saknar simone och sanna redan! på kvällen vart de att städa lite och träna i det fina vädret men det gick väl inte så bra och träna men men:=)
 
igår var jag på praktiken som vanligt,.tog senare lunch och lucnchade med jeccia,trevligt,måste göras om:)på kvällen vart de drricka med Amanda,emil,anton och älskling:) hade en super bra kväll:)
 
idag har man bara chillat skönt de behövs ibland.senare idag kör vi igen.så ska snart hoppa in i dushen och göra mig i ordning:) ska ha kul ikväll:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0