dålig upptatering!

hejsvejs!

dte har varit dålig uppdatering från min sida jag har inte haft tid ork att blogg eller vad man ska säga men ska bli bättre.

vad har hänt den senast veckan.i helgen som var dömde jag dm i innebandy.jag dömde 3 matcher och de resterade sex med sex olika andra domare.var kul.

på söndagen dömde jag med jenka de gick jätte bra..på lördagen och söndagen vart de mc dolands till kvälls mat men det är ju så himla gott<3

impndags var jag på praktiken som vanligt.på kvällen åkte jag med arvid till badhuset och simmande i en timme skönt.

itisdag vart de att bara chilla typ och att kolla på roliga klipp på youtube,

igår åt jag och cissi åte på den nya grekiska resturnagen.det var jätte gott:D
på kvällen vart de en promenad med jennifer.och sen vart de thai med älskling:D<3

Iidag har jag varit på praktiken och varit hemma och chillat är dunderförklyld.jag har tvätttat och kolal på jobb typ.ska snart städa och diska lite.sen blir de chill för jag ska jobba i natt:D
 
sussane hade lagt upp denna bild på oss så då får ni se den också:)


Kommentarer
rememberthiis.blogg.se

Fin bild :)

Svar: tack:D
magdalena

2012-12-25 @ 16:07:45
URL: http://rememberthiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0