helgen!

i fredag vart de att jobba på tidningarna.det gick bra.sedan var jag på praktiken.det gick riktigt bra.fick jätte mkt beröm.och då blir man ju jätte taggad,

på kvällen åkte arvid och jag och bowlde med charro och anton var jätte roligt.måste göras om!!

igår var arvid och angelica och jag och badae tunna.skönt! sedan vart de att åka till enköpning för att äta mc:D på vägen stannade vi för att hälsa på kompisar på en fest.

på vägen hem fick vi battriietursk.vilken tur att svärfar kom och hjälpte oss:D

vi var hemma sju imorse.så sov fram till för någon timme sedan.nu blir de att laga mat eller äta något.sedan ta en ner på stan en vända och sen ta en promenad.skönt.sen ska man städ alite ockå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0