veckan som varit!

 
jag har ju inte bloggat de närmaste dagarna innan igår.då jag gjorde ett kort inlägg.därföt tänkte jag berätta vad jag har gjort i veckan lite kort.
förra fredagen vart de att chilla ett tag med anton och arvid.sedan vart de att dra på krogen med jennifer ,angelica och simone.kul hade jag ..)

på lördagen vart de att chilla vid tv med arvid.och att åka ner till sala och träffa susanne.vi åt på lijas och toge en promenad.sen vart de till krogen och möta marina och zeb.hade jätte trevligt,

på söndagen vart de att städa lite och att åka med angelica till badahuset och bada.kul
på söndag kväll vart de att kolal på fil med arvid och marina.

imåndags vart de vara på praktiken och kolla på tv med arvid.

tisdag vart de praktiken och att gå på ett funktineltträningspass.och kolal på tv med arvid.

igår vet ni vad jag gkort så de behöver jag inte skriva.ELLER VÄNTA INTE ALLT JAG KLIPPTE MIG IGÅR::) är jätte nöjd!


idag har jag varit på praktiken och varit på stan och shoppa present och kläder med angelica.:D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0