helgen !

i fredgas kväll vart de att käka thai med petterson,bea,arvid och anton.och sen vart de att bara börja dricka.efter någon timme kom ida och ida.trevligt trevlig.
 

vid tio satack vi till krogen.vi slapp betala inträda lite skönt faktiskt.vi satt oss och snackde och tog en drinh .jag var ganska så full så var tvungen att gå hem vid tolv.tråkigt men bättre tt gå hem i tid en inte,

på lördagen kväll vart de att hämta vicka i sala och hämta angelica i krylbo.då så vi åkte hem till oss och lagade taco.vid nio kom petterson och gjorde oss sällskap.
vid tio kom anton och anton med flera förbi en vända kul.

vid kvart i elva åkte vi till alina och festade.hade jätte roligt och trevligt!:D
på söndagen vart de att chilla lite och sova ut.på efetrmiddagen körde vi hem vickan.och jag träffade susanne en vända medans emmy och arvid hämtade soffan.

trevlig pratstund med susanne .vi gick en härlig promenad undertidien.

vid fem gick jag till emmy för att äta mat och umgås och hälpa till med soffan.trevligt!

igår tränade jag för fösat gången på över en vecka för att jag har vait förklyld.kan säga att de vars skönt at komma ut och jogga en vända.kan säga att det satt fint med en julskinkmacka och te efter runda.

idag vart de att gå på ett mage och ryggpass på gymmet grymt skönt var de.men imorgon ska jag vila eftersom man kan ju inte träna hur många dagar som helst i rad när man har varit sjuk.

annrs i kväll har jag bara slappat och diska lite.men känns skönt.ska chilla resten av kvällen och snacka med älskling en vända.jag saknar honom!

imorgon blir de tat gå till praktiken och stor städa hemma.
älskar denna bild!


ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0