ont i magen!

har inte orkat bloggat på någon dag nu.men nu är det dax igen,igår var jag på innebnadyträning.den gick okey.det värsta var att jag ahde jätte ont i huvudet vilket jag har haft halva natten också.och i morse vaknde jag och hade jätte ont i magen.så vid luch ringde jag till sjukrådgivningen och pratade och de sa att det antaligen är magatar.kul.så imorgon blir blir de att hämta ut recept på läkelmedel och pröva de inågra dagar.de sa att jag inte får träna nå hårt bara lättaer motion.så jag tänkte jag går på funiktionellaträning passet på gymmet.det är mest bara styrka och är väl inte hårt tänkte jag.snarare hade jag fel.det var kul men jobbigt och nu efetr har jag jätte ont.är huvudet dumt får kroppen lida.så nu har jag betsämt mig för att lättare motion är promenader och så ska jag vila.så blir inge innebandy något mera denna vecka..snart sak jag praa med älskling sedna blir dte mys vid tv:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0