piggare

igår vart de att sova lite på dagen annars vilade jag bara och kollade på tv.kollade även på ett avsnitt av karate fylla .är så jävla bra program och roligt är det tycker jag.

idag vakande jag jag med at ha ont i magen och förkyld men kan sägaförkylning har blivit bättre. så jag gick till praktiken och jobbade i fyra timmar som jag ska göra på torsdagar.det gick väl som vanligt idag.kände mig pigg hela tiden.kände bara att på slutet vart jag hungrig så jag köpe med spaggetti och köttfärsås hem och körde i mikron.det är en av mina favorit rätter,

sen jag kom hem har jag inte gjort så mkt.har mesta slappat och lyssnat på musik.snackade med marina när jag gick hem också.

idag har jag väl tänkt och städa de sista innan arvid kommer hem.gud vad jag längtar till ikväll då kommer han.så som jag har saknat honom.

ska väl söka något jobb också har jag väl tänkt.annrs så ska jag inte träna innebandy ikväll eftersom jag fortfarande är förklyld.min mage gör bara ont för att jag går och är orolig,viktigare att jag orkar med enhetsig dag imorgon på praktiken.och på kvällen blir de utgång och kolla på dansa puasa.ska gå ut med arvid,anton och angelica än så länge.hoppas jennifer hänger med också längtar,synd att susanne inte kunde komma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0