trip till östersund:D

åkte till östersund i fredags med arvid,jennifer och angelica för att hälsa på simone och sanna.det tog sex timmar att åka tid en lång bilresa.hade super kul

när vi kom fram till östersund checkade arvid och jag in på hotellet.sedan vart hem till simone och börja dricka.sedan drog vi ut på krogen.de var jätte kul på krogen.det spelade bra musik i alla de tre rummen som fanns,härligt.

på lördag på förmiddagen kåg jag och arvid och bar chilla uppe på hotell rummet.skönt.det var ett jätte mysigt hotell.vi åt god hotell fruksot också,

påeftermiddagen åkte vi till simoen och lagade tacos.och på kvällen vart de bio breaking dawn part 2.den var bra.

idag åkte vi hem vid sju på morgonen och var hemma vid ett.sedan vart de ner till mörklinta och fika med emmy och helena.och gunilla kok efetr någon timme också.

ja nu på kvällen har jag diska lite ,packat arvids väsak till imorgon och håller på och tvättar.arvid lagar massor av mat han.senare ikväll blir de dusah och mysa med arvid och sova en natt med han innan han åker bort några dagar igen:(.D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0