utgång!

igår var jag sopå praktiken som valigt.dte gick upp och ner igår med hur det gick.kan säga att jag var trött i kroppen och kände förkylningen som sitter på luftvägarna.så vart ganska trött.

på lunchen träffade jag pappa och jenka .vi gick till thai och åt mat.det var riktigt mysigt och trevligt.

efter jobbet gick jag och pappa hem till mig för att kolla på tv och snacka.trevligt,

vid sex kom älsklingen hem.då skjusade vi ner pappa till station.joppas han kommer upp snart igen,saknar honom redan.

vid åtta kom simone,sanna,angelica och jennifer hit.vi börjde för supa.sen vart de krogen.möte på jeccia på krogen.kvällen var jätte rolig och bjöd på många skratt.tack älskling och tjejer för en toppen kväll!

idag blir de att åka ner till sala med emmy och helena.tänkte fråga emmy om jag kan få se lägenheten.

sen blir det att träffa bästa susanne.hon bad mig igår att bestämma vad vi skulle i göra idag.först tänkte jag äta .sedan gå eller kanske cykla ut till srf saknar min zello,

ikväll blir dlir det bio med mina underbara brudar från igår:d<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0