veckan!

i tisdags vart de att gå på afrodans på gymmetmed jennifer b. det var kul och roligt som vanligt.sedan kom kvällen kom jenka hit och hade chillkväll med mig och sov här härligt,

igår vart de att var på praktiken.och så vart de innebandy teorie med laget och träning.träningen gick bra.sedan vart d ehem och chilla med jenka.

idag har jag varit på praktiken i fyra trimmar och sedan har jag träffat simone ,jennifer och sanna.vi gick åt på ett hamburge ställe, vart riktig god mat där.vi skrattade och hade roligt.vi planerad helgen också.ser ut att li ut gång i morgon jippi!
nu blir det att söaka jobb och chilla till träningen börjar.

simone och jennifer på bilden!:D<3
LOVE YOU BITCHES !<3






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0