2 matcher!:)

idag vart dett att äta rostade mackor med älskling till frukost.gott som bra den.efter de så kom amnada och emil och hämtade mig.
vi åkte till hedemora för att dömma.

mtacherna gick bra och döma .mycket mål att blåsa bra.första matchen vann hedemora med 17-2.och den andra mtachen vann insjön med 22-0 tror jag.annrs hede de inte så jätte mkt.

efetr mtachen vartd e hem och chilla har börjat skrivit en personligt brev till ett jobb jag har tänkt köpa.och så har jag varit och köpt rahi för jag behövde äta lunch kände jag.var riktigt gått.snart ska jag fortsätat på de personliga brevet och sedan blir de att åka och handla med älskling och hjälpa han att packa inför imorfon när han åker till furedal igen och jobbar.imorgon blir det praktik igen och innebandyträning.

jag är trött idag så de blir väl att degga och ha en hemma kväll med min älskling hörs hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0