älskade fredag!

igår kväll jo älsklingen och hämtade mig efter innebandyträningen:) träningen gick bra och mindre bra.men det är bara att ta nya tag på måndag.skönt att älskling är hemma igen:)

på morgen när jag skulle gå till praktiken kände jag hur trött jag är nu efter all denna veckas jobb och träningar.men men när jag kom fram till praktiken var jag glad och trevlig som vanligt,var full fart hela dagen idag.massor att göra plocka upp massa varor och fronta.möte som vanligt en massa trevliga kunder.var jätte mkt folk på affären idag vilket gjorde de extra roligt.fick hör av chefen björn att jag var jätte duktig och jobbad epå jätte bra skönt och höra så där innan man går hem för helg.samam sak sa roger.känns toppen vill jag säga.gjorde min kvälll till toppen fick ännu mera leende på läpparna.fortsätta i samam riktning nästa vecka.

efter jobbet kom älskling och hämtade mig vi åkte till karlbo och köpte pizza .och åkte hem och frossade och kollade på greys .sedan har vi bara chilla vid tv.så kommer de bli restn av kvällen .och äta chips och dricka cola.sen sova ordentligt inför imorgon.då blir de att dömma en match i hedemora med syrran:)

slänger upp en bild från förra hårets sködarfest:D VISAR HUR GLAD JAG Ä RNÄR DET BLIR SOM JAG HAR TÄNKT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0