anfra dagen på praktiken:)!

idag gick jag upp 03 00 för att jobba med mamma på hennes distrikt .och det gick bra.efetr de vart de till stallet och ta ut hästarna. sedan hem dusha,sova 40 minuter och äta frukost.

07.45.gick till praktiken då och började dagen.idag vart de också att plocka i butken .till lunch åt jag en kyckling paj.den var jätte god.
dagen har gått bra tycker jag.fick beräöm idag igwn.de bjöd på tårta idag för att en tjej på jobbet varyt utsedd till bäsat medarbetare inom coop i sverige.men jag åt ingen ingen god tårta tycker jag.

efter jobbet träffade jag angelica och just nu sitter vi hemma hos mig och snackar och chillar,vi funderar på vad vi ska äta. ska även diska i kväll och prata med min underbar älskling:)längtar!

idag får snyggingen angelica var modell!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0