börjar praktiken idag!:)

imorse vart de att ligga kvar i sängen och bli omhållen av min underbar älskling
idag börjar jag praktiken på coop extra avesta.är jätte nervös inför att komma dit.men jag är också jätte taggad.detta är inte min branch alls.har aldrig prövat på detta jobb förut.så vi får väl se hur de går.alltid kul att pröva på något nytt.sak strax äta frukost och göra mig klarför att gå.börjar ju åtta.

efter jobbet blir de hem och äta och ladda nya batterin .för ikväll blir de träningsmatch med de nya laget.jag gör comeback i krylbo dam lag.)taggad till 1000:)

på min lunch tänkte jag träffa sanne ett tag.och ikväll efter träningen ska jag täffa angelica:)ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0