chill dag!

börja dagen med att ligga kvar i sängen och bar chilla med älskling:)<3
vid elva åkte jag ner till mamma för att hjälpa dem att flytta de sista .de gick som det gick.men jag har börjat ialla fall fortsätter på tisdag kväll.
vid ett gick jag upp på stan för att träffa sanne:) vi tog en fika och snackade lite .jag tog en ost och skin sallad den var jätte god..
vid två gick jag in en vänd apå coop för att handla lite så man kan fixa lite hemma i veckan.

just nu chillar jag vid datorn och värmer mig var ganska kallt och stå på vinden och fixa ett tag.jag längtar tills älsklingen kommer hem sen så vi kan äta god mat och bar chilla tillsammans.höstmys vid tv och god mat är fina grejer.
ser framåt att börja praktisera imorgon gjorde inte de först men jag får tänka att jag får pröva på en ny branch och jag gillar ju nya utmaningar så,

en dag då de regnar slänger jag upp en bild när solen skinner och man satt och stekte:D
HHI


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0