dömning!

idag vaknade jag vid halv tio och åkte med amanda och älskling för att dömma en innebandy match.matchen var mellan hedemora och falun flickor föda 97.var en rolig mtach att döma .vart som mest spännade sista minuten när jag dömde 3-3 till hedemora.då vart de slag ,puttar och en massa .men kul var dte och det slutade 3-3.mtachen gick okey att döma.nya tag till imorgon då de blir två matcher att döma.

efter mtachen vart de donken.sjukt gott.har inte ätit där på hevigheter.sedan rullade hem lämna av amanda .och sedan vart de att städ alite i boden i byn.

nu sitter jag och älskling och bäntar på salalden som kom precis trro jag.nu ska jag äta sen blir det att tvätta imkväll för att de fanns ingen tid imorgon:) hörs !


Kommentarer
Lovisa Kanfalk Gustavsson

Sv: Tack! Ja, man mår ju mycket bättre! Det märks på en gång, sover bättre och osv. Så nu ska jag försöka hålla det! :)

Svar: det låter bra de:)
magdalena

2012-10-20 @ 20:40:05
URL: http://lovisagustavssoon.blogg.se/
magdalena tillenius

det låter bra de!:)

2012-10-21 @ 14:42:48
URL: http://magdalenatillenius.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0