dömta match!:)

igår vart det bara och var hemma och chilla på kvällen .det var skönt och bar var hemma också.var att äta pizza med älskling vid tv,mys.
 
idag har jag varit till hedemora och dömt match.det gick bra och det var roligt som vanligt.var bara jätte nervös bara.amanda hade lite kul åt när jag vikade in domar kollegan en gång.ska dit och döma nästa helg också.
 
sedan efetr matchen vart de att åka till mamma och dem och äta och sancka .hade jätte roligt.älskling kom och åt senare också.sedan så åkte vi hem.och nu sitter vi hemma idag blir de också att bara chilla.imorgon blir de att hjälpa mamma och flytta det sista.och mysa med älskling imorgon kväll innan han åker bort i veckan och jobbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0