färgat håret

dag vart de att gå en power wlk runda i det fina vädret och det var skönt.efter de vart de att gå till intersport och köpa underställ åt älskling.fick då höra tt jag såg ut att var sexton men men.det är sånt man får räkna med.sedan vart de hemma och kolla på tv med älskling.sedan vart de i väg och handla hår färg.

vid fyra kom johan och mamam och hämtade mig.vi åkte till älgstigen och färgade håret på mig.amanda gjorde de så snällt av henne smedans jag ahde hår färgen i så ringde två goa tjejer och pratade med mi de var skönt.

vid sex hade jag sköljt ur håret och märkt att utväxten knappt fått någon färg.men men de får var så tills jag har kommit på hur jag ska göra.sedan vart de att snacka och umgås med min underbar familj

vid halv sju åt vi mat och hade kul.just de jag fick en deser av amanda också.den var jätte god.bara komma på vad de hete men de gör jag inte.maten vart jätte god som johan hade lagat.tcker synd om mama som har ingen känsel i läpp och käk.hennes under läpp är verkligen sväld.hoppas den blir bättre till imorgon.

efetr maten vart de att åka och ta in hästarna.och jag behöver inte säga mera än att bimm sparng med full fart migen hela hagen ocg sprang in i tråden .de gick bra hon skade sig inte som tur var.

just nu sitter jag vid datorn och kollar på någon film med min sjukling.och äta chips och kcola nu.imorgon bitti blir de att åka till sal och kolla på innebandy.blir att sitta i sekitiaratet tror jag.ska bli kul
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0