fikade med en underbar vän!:<3

idag vart de ner på stan och träffa sanne:) vi gick till de nya cafet i stan och fikade .mysigt cafe och bra priser.kan säga att deras bagetter är jätte goda.sedan vart de att ta en vända på stan också.jag prövad epå något nytt idag.och det var att gå in på två butiker och fråga om de bhöver folk.på båda tällerna bad de mig återkomma senare i veckan.hoppas de går bra! sedan vartd efter de vart de att gå hem tillsanne en vända.
 
när jag kom hem latade jag mig.efter någon time gick  och diskade,städade köket.och sedan skulle man äta också.efetrsom jag är lat när de gäller tat laga mat så lagade jag nudlar och hamburgare.,åste bli bättre på att laga mat.sedan har jag bara lata mig mera.vänner in älsklingen också han har jagat hela dagen.
 
senare ikväll blir de att dusha och kolla tv.sedan kansek plocka lite söka något jobb.imorgon sk ajag gå upp tidigt och äta frukost innan jag ska gå ut på en promenad med jennifer vid dalahästens spår.sedan blir de en vända till sala också,


Kommentarer
Hanna Karlsson

Mysigt med fika!

Svar: japp det är det!
magdalena

2012-10-08 @ 21:34:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0