fortsätter med praktik!

älskar min hår färg som jag hade här:)
idag gick det bra på praktiken som vanligt,visst de gick inte så bra med en grej men man ska lära sig av sina misstag.jag har fattat ett nytt beslut .jag ringde arbetförmedlingen och sa tt jag inte är intresserad av utbildningen.jag tog en tanke ställare till idag och kände att jag vill vara kvar på coop.jag stor trivs både med personal,kunder och uppgifter .chefen vill jätte gärna ha kvar mig så känns jätte bra.nu är jag hundra procent nöjd med mitt val:)

idag på min lunch vart de att gå till bullens cafe och äta en bagett med sanne.snackade och hand de trevligt som vanligt,:=)

just nu sitter jag hemma och samlar krafter.ksna säga att jag är ganska trött så villar lite så jag kan ta en rycl med städningen lite idag.har ätit några riesen och drukit en capri-onne safari frut så himla god.och de hade 4 för 10 så köpte hem fyra.taggar även inför kvällens innebandyträning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0