hallowenparty!

i går kom pappa på dagen.så han följde med hem.arvid och jag städade hela eftermiddagen.sedan vart de kina med pappa,arvid,jennifer ,amanda och emil.god mat och trevligt sällskap.

vid nio började folk komma hit.jennifer marina,,jennifer bååt ,ida och jocke kom hit.vi började med att dricka sedan vart de att börja sminka sig hallowen aktigt.vi sedan drog vi till krogen och firade båt.vi hade jätte roligt på krogen:) en toppen kväll´synd att inte arvid kunde föja med.men han skulle jaga idag så.

en bild på mig som ida tog.hon med flera tyckte jag såg läskig ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0