innebandy!

idag har jag varit på praktiken.det gick bra som vanligt..idag har jag varit tött,seg och stressad.känns som det är mkt att tänka på men som tur har jag mina underbar vänner ,pojkvän och familj:)
efter jobbet vart de hem och chilla lite och äta.och så klar damsuga av här hemma.kollade på greys antatomy idag också.sedan vart de att gå till innebandy.träningen gick väl bra leller okey med tanke p¨å vart jag ligger i innebandyn nu.men jag har ju ganks ahöga krav på mig själv också så,träningen var rolig som vanligt. vi har sån jävla bra lag känsla ilaget:)

efter träningen hade vi samling..vi fick reda på att frida hade skickat i en numenering på en tävling på teamsportias hemsida om att vinna matchställ för 20 tusen på skoj.och det vissade sig att vara hon som vann så.det blir att gå och pröva käder någon kväll med bästa laget och sedan vara med i tidningen.säger bara tack frida och bra jobbat!

nu ska jag sova god natt:) ska drömma om min ängel som jag nyss pratde med<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0