innebandyträning!

nu på kvällen har jagsnackat med två av mina närmaste vänner alltid roligt att prata när man inte kan eller inte hinner ses:) vart även att laga ravioli till mat.var sjukt gott måste jag säag .jag lyckdes laga mat.sedan så har jag diskat lite och plockat lite.jag ser inte fram emot att gå i spöregn hela vägen till dommarhagen snart för att lira lite innabndy .ska bli fett kul och träna innebandy.sen ska man antaligen gå hem i detta fina väder.om inte älsklingen hinner hem till tio.annras kommer han lagomt hem till när jag ska gå och sova.nu sk jag byta om och rör mig till träningen hörs ha det bra:)


Kommentarer
LINNEA GULLARBERGS

hejhopp, tänkte bara säga att jag nu har en frågestund på min blogg, så om du undrar över något är det bara att fråga :)
Förlåt om du inte gillar sådna hära kommentarer!
direkt länk : http://lgullarbergs.blogg.se/2012/october/fragestund.html#comment

2012-10-19 @ 18:18:58
URL: http://lgullarbergs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0