innebandyträning!

bjuder på denna vakra bild.haha nejdå  skrattar alltid lika mkt åt den ! den är klockren!
kommer nyss ut i från dushen.skönt att ta en dush när man ha fått kommit hem och vravat ner lite efter träning.innbandy träningen var jätte rolig.och den gick helt okey tycker jag..känns så bra och ha börjat i ge och nu ska jag verkligen satsa.är innebandyträning imorgon också.ska bli skit kul..ser fram emot den :) då blir de mkt teknink övningar om jag har fattat rätt.bra för min del jag behöver träna upp ,in teknik så de är bra.idag vart de övningar som kräver konditionoch fys.vi är inte så jätte många så man får springa extra mkt.alltid lite kul att springa mer.

pratade med älskling inna träningen.han kommer hem imorgon kväll.och gissa om jag är glad för de de är jag.jag är överlycklig då har jag något att tänka på hela dagen i morgon och vra på jätte glatt humör.är ju bra när man har praktik i en affär.nej gå och lägga sig kanske så man får sova lite ordentligt innan praktiken,näst sista dagen så måste göra bra ifrån mig;)ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0