jobbat på tidningarna!

idgar har jag jobbat på tidningarna.fick dela den andra hälften av disrtikt sex idag.delade nästan alla själv bar för att lära mig distriktet.på onsdag kör jag de själv .så jag kommer väl var klar vid halv sju då eller lite senare.de är två som brukar köra de vanligt viss.de gick bar och dela men kände mig tung i andningen så får se vad de är.ser ut och blir fint väder så efter jag har slängt i min första tvätt ska jag ge mig ut på en rask promenad i 30-40 minter.
innan de blir de att städa lite och diska.annars har jag sovit och bar slappat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0