lungt igen!

var på funktionell träning i kväll.det okey.var bra musik och man var sjukt taggad.ska gå näsat tisdag:)
när jag kom hem satt jag mig vid datorn.skulle sätta igång och plugga körkort men så blev det inte.för fick ett samtal av mamma att hästarna var borta och de blev det att läggz ut på facebook.och börja skjus.så snäll som ida och frida var så kom de och hämtade mig och så skulle vi bar åka och tanka .och då får vi ett samtal av mamma hästrna hittade .gud så skönt att höra.tur att såna som ida och frida finns.ska träffa ida någon dag sen .gud jag är så takcksam.finns så underbar människor!!

nu blir de att dusha och sedan plugag lite och prata med min underbar älskliing<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0