målvaktsträining

träningen gick som den gick vissa saker gjorde man väl bra och andra kan man bli tusen gånger bättre på.det som var jätte bra var att fredrik hjälpte mig med tips hur jag skulle tänka och göra i vissa sitvationer.vilket hjälpte mig jätte mycket och det ska jag tänka på på träningen imorgon.

det som gick bar på träningen var när vi körde en spring övning som heter engelskmannen.men jag gans säga att det vart varmt med alal målvakts kläderna och kan säga att jag kan springa snabbare utan kan jag tro allla fall lite snabbare.jaja men nu har jag duha och varvat ner lite .varit fullfart hela dagen..imorgon blir det upptidigt!ha det bra hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0