min mogon!

idag gick jag upp en vända för att hjälpa älskling att packa till älgkakten som han skulle iväg.efter de vart de att gå åch lägga sig igen.kan säga att idag var de en sån dag när jag bara ville ligga kvar i sängen hela dagen .men så tänkte jag jag mpst gå upp.och de gjorde jag.

när jag gick upp så var jag jätte trött om måde inte så bra känner tat jag har mkt att tänka på så de morgon vände och vart mindre bra.men så skrev ja med min underbar älskling .och ha sa knäpp på en roligt film.ja tänkte kolla på kartefylle ett pogram mne jag kollade på extra klippen i stället.de var jätte roliga.jag skrattade och vart på bättre humör.inte nog med de så ringde jag min underbar vän angelica och vi sak ses för att gå en vända på stan idag.vad glad jag vart.

vart ingen promenad på morgonen jennifer skulle till skolan.blir motion någon gång undre dagen ialla fall.nus ka jag göra mig i rordning:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0