mycket fattade beslut!

igår kväll åt jag hos mamma och johan.hade roligt och trevligt som vanligt:)
vi diskuterade lita om på lördag och lägre fram denna säsong.och då kanske ni undrar vad menar ho nu.ju det ska jag örjat för er jag har börjat spelat för krylbo ais.och inte sala.allt kommer på så mycket lättare då specilt när jag ska börja praktiken på måndag och jobba lite och söka jobb och så vidare.
jag ser grymt fram emot att börja spela jag börja träna med dem nästa vecka regelbundet men det är inte de första jag ska göra om vi säger så här om förbundet låter amanda ta min match imorgon så ska jag stå i mål på typ en av de första riktiga matcherna i år eller om de till och med är de första.har bar stått några gånger förut så vi får väl se hur de går.önsak mig lycka till.

nu på morgonen har jag jobbat på tidningaran.det var spridning.de tog sin tid dena gång sprang jag inte igenom distriktet utan jag gick i rask takt.var klart tio i ätta kan säga de att jag var ganska kall.de var kallt ute. i trapperna vart man svettig emdans när man kom utv vart man kall de vart att ta en varm dush när jag kom hem ska jag säga .efetr de ät jag min fruksot som idag betsod av youhrt i stället för fil med bannarena och så en gått kopp te.just nu sitter jag under täcket och värmer mig.

just de igår ringde kusken mig men min telefon dappade så jag fick ringa upp han och så sa han jag ringer dig senare.sedan så hade han ringt till mammas mobil och då sa han till henne att han skulle ringa till mig om max en halv timme.just de de var från hennes telefon jag ringde upp han.men ialla fall han svarade inte när jag ringde igår.när jag hörde nått ifrån han var nu att han hade fått annan hjälp var inte så roligt att höra men men..jag jobbar lite i alla fall och ska börja praktiken om några dagar så.man har något att göra..
som de ser ut senare idag ska jag träffa bästa susanne:) och städa i hallen och diska innan jag åker och ringa två viktiga samtal,
en bild på susanne och mig sedan i vintras.) snacka om att vi hade mkt hårspray.i håret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0