myskväll!

idag har jag vartit på praktiken som vanligt .det gick okey.vart lite saker som uppstod men man ska ju lära sig av sina problem så.kom även överens med arf och björn att bra ha 32 h timmars praktik i veckan och 8h till jobbsöning.skönt torsdagar jobbar jag 7-11.
efter jobbet träfafde jag angelica vi köpte med oss godis fråna ffären .sedan vart de att äta thai.sedan hem och titta på tårkar inga tårar utan hanskar.bra men hemskt tror jag att det kommer bli..

sedan vart de att gå på innebnadyträningen.den gick okey också.på onsdag och tordag sak jag stå i mål för att sak stå på mtachen på lördag.är tagagd och nervös kan jag säga.

efetr träningen vartd e hem och dusha och snacka med angelica och kolla på film på nian med godis,mys på högnivå.snart är filmen snart oh vi ska sova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0