pizzahut!

igår var det att jobba kort dag.sedna vart de ner till sala och träffa min saknad susanne:9
när jag kom hem vid sex vart de att läsa tidning,söka jobb och äta mat.vid strax efter ätta gick jag till dhagen för att ha träning.sista träningen iför matchen i mål.träningen gick inge bra tycker jag själv men ska tänka positivt inför imorgon.när vi har mtachen.

idag har man varit på praktiken gick bra som vanligt.fick beröm av chefen denna vecka också.hur duktig man var med mera känns bra.

efter praktiken vart de hem och chilal och dusha och så vidare.vid dju åkte vi mot v-ås och plockad eupp bea på vägen.vi åkte till pizza hut och åt gud vad gott det är !! tycker stnd om bea och arvid som tillsammans lyckades äta mer en en och halv pizza tillsammans en stor pizza alltså.de har något ont i magen.stackars dem.sedan åkte vi hemåt efter de och så siter jag vid atorn nu och taggar till imorgon till matchen.älskling har åkt ner till mörklinta och sak jaga med daniel.själv ska jag snart sova.imorgon blir det fest här !!tagagd som faan till det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0