praktiken!

idag hade jag min första praktik dag på coop extra avesta.idag fick jag plocka varor hela dagen med en massa olika folk.min handledare idag fick var lars.han berättade lite kort om vart man börjad och så,detta var ett nytt ställe för mig att ha praktik på .men jag tyckte jag klarade de bra.och jag har fått beröm idag också .vilket jag tar jätte postiviv ställing till.hade jätte roligt hela dagen och fanns saker att göra hela tiden också.fick sluta tidigare idag skönt.var skönt att få komma hem och sätta sig ner :)

jag satt bar ner på lunchen när jag åt så klart.men på lunchen träffade jag sanne en vända.var skönt att träffa en bra vän och berätta hur de hade gott och snacka med tror attt de är bra att komme bort i från arbetet ett tag också,

nu har jag chilla och ätit mat.samlar engeri till att orka med träningsmatchen mot p99 med mitt nya lag.första träningen med dem ska bli as roligt.och så ska man ju göra comeback.nu taggar jag till 1000-vi ska vinna:)
'
när ja kommer hem blir de en dush och prata med älskling sedan sova.ska jobba med mamma i natt och sedan till praktiken.hörs ! ha det bar så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0