promenad med jennifer!

idag vart det en lång dag på praktiken men roliigt var de för det är en till praktikant där nu,.hon går i ett på handelprogrammet här i stan .gud jag kommer inte ihåg vad hon heter nu för de.hon är jätte snäll och trevlig person.vi fick mycket gjort men dagen gick längsamt.
efter praktiken tog jag en promenad med jennifer i det fina vädret när solen skinner.snackade och ahde roligt.har saknat henen så himla mkt.

nu när jag kom hem åpt jag plättar var hur gått som helst.sen siter jag vid datorn och vilar lite.blir att gå och träna sen på gymmet en vända .sedan hem och träna körkort.eller plugga körkort säger man,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0