sala!

nu på morgonen har jag suttit undre täckt och försökt att värma mig och så har jag kollat runt på datorn på facebook.och så har jag kontakta förbundet om att byta domare förat matchen imorgon de gick bra.tur de men tror de gick så bra för jag ska byta med min syster amanda så.snart blir de väl att diska eller att plocka vi får se vilket.
om en och halv timme börjar jag resan mot sala för att träffa min saknad susanne:D<3blir att umgås med henne och ha de så roligt som vi alltid har de.vi har såmkt att prata om.älsklingen är så underbar att han kommer och hämtar mig efter beskitningen av bilen:9 sen ikväll blir de väl mys vid tv med älsklingen<3 blir ingen utgång tror jag om jag inte är nykter och går hem tidigt.vill ju vra utvilad till mtachen imorgon.tagga som faan!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0