serviceutbildning:D

idag var tredje dagen på praktiken .det flöt på bra idag.och kände att jag kunde butiken bättre när jag hjälpte kunderna idag en första dagen..idag fick jag beröm av mejeriansvarig för att jag hade varit jätte duktig i går när jag vart lämnad själv och hade enget ansvar för mejerit .så det känndes jätte bra.hade sakeran att göra hela tiden så dagen bara sprang bort.
 
efter jobbet vart de till ica och handla mat.idag vart de soppa och en bagette.när jag kom hem snackade jag med bäsat susanne i telefonen.behövde råd om jag skulle fortsätta praktiken eller att börja en serviceutbildning på måndag och jag kan säga att jag betsämde mig för serviceutbildningen.det var så att de ringde från arbetsföremdelingen och ville ha ett svar idagoch det fick det.men kan säga tt jag har ringit en massa folk den senaste timmen innan jag fattade beslutet.ringde även björn som är chef där jag har praktik.men nu är det bestämt jag börjar serviceutbildningen på måndag.känner mig nöjd med mitt beslut.men sen så ska ag ju söka jobb under tiden.så nästa vecka börjar de med plugg igen:)
 
nu ska jag vänta på att min soppa saka svalna lite sedan blir de att äta och sedan blir det lite plock hemma.och sen ska jag dra i väg och träna innebandy.juste de jag måste läsa läxa på innebandy.får gör det nu då.sen innan eller efter träningen blir det att prat med älskling,gud vad jag saknar honom!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0