toppen morgon!

började morgonen med upp brevid min underbar älskling och pussa han hejdå inna han skulle åka till älgjakten.sen tänkte fört gå upp då men bestämde mig för att sätta klockan på nio och det gjorde jag.

när larmet ringde trök jag av de och såg att jag hade fått ett sms så jag tänkte vem messar denna tid.kanske är älskling som säger att de har skjuttit en helg men så var det inte. nej det vra ett meedlande från en kusk i mörklinta som villa ha hjälp att träna sina hästar tre dagar i veckan till att börja med.jag vart så glad så jag typ hoppade runt och skrev till många av mina vänner och familje medlemar.han skrev i messet att vi skulle höras emot kväll för at prata mera.hoppas verkligen på detta jobb det är ju de jag vill hålla på med.och att de var just imörklinta av alla ställerna.jag är överspidad och kommer vara de hela dagen.jag är så glad och d eär flera i min närhet som är glad för min skull.skriver sen hur det gick!

när jag hade landat lite åt jag samma goda frukost som igår.vid tio tiden träffade jag angelica och vi gick på en promenad och snackade.skön start på dag:) var skönta tyt få komma ut och röra på sig :9 var en trevlig promenad!:D

när jag kom hem vart de en varm dush och en skinka macka och tea.japp som sagt jag är tea beronde när jag inte dricker cola.skoja är beronde i båda två.har klart mig utan cola sedan i lördags fram steg igen.får se hur länge de håller inna man ramlar in i en sån fas igen.snart ska jag i väg på ett möte.efter de blir de att ta en fika med sanne :) sedan blir de hem och ta ett av de sista rummen och stor städa och så ska jag tvätta vid fyra.sen i kväll blir de mys med älskling.och god mat ska jag ha också:)

min älskade zellomanne får var modell för att vissa att jag vill jobba med hästar och älskar dem:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0