träffa bästa vännen!

igår var jag ner och träffade bästa vännen susanen.vi fikade,spelade och en massa annat .hade jätteroligt.hon är en så underbar person min bästa vän.jag är så lycklig lottad som har henne när jagkänner mig lie nere.vart även att träffa vickan en sväng.
på kvällen pratde jag med min underbar älskling.skönt att höra ifrån honom.
imorse vart de att jobba ahde jobbat klart vid sju så vart hem och dusha och äta frukost då.och messa lite med äslkling.
förmiddagen vart de att kolla påm tv och att träffa angelica.vi gick och tog en salald och snackade.
snart ska jag gå hem och packa för i kväll drar jag till sala och sak gå på tjejkväll med susanne på gallerian och så skajag sova där.sedan blir de att dra till v-ås imorgon:) jobbinterjuv och kolla runt.susanne och jag ska dit hihi:Dnär jag komemr hem imorgon blir de lite styrketräning.
sedan jobba på fredag,städa och laga mat åt älsklingen.
ja hörs på fredag om jag inte komemr över en dator innan:) hoppas jag får jobbet:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0