träffade pappa

idg har jag jobbat vart klar en timme tidigare idag för att jag sprang i alla trappor idag.kändes bra.jenka sov här i natt tur att jag har alla mina underbar vänner,familj och pojkvänn när de är lite jobbigt.vhade jätte kul när jennifer sova här:)

onsdag till torsdag tillbrignade jag med bästa vännen susanne:D min underbar världen är bäst! vi kollade på tv på onsdagen och lade oss sent mot vad jag är van vid och tidigt för henne.på morgonen igår var vi lite sega upp.vi snackade och gjorde i ordning oss tilll intertjuven.sen bar de av till v-ås och kollade runt lite där och så var de interjuven den gick väl okey.sen vart de mera att gå på stan.
på kvällen vart de en rask promenad .skönt.sedan vart de att spela spela spel sedan hem
idag har jag umgås med pappa.vi har tagit en fika på stan och sen vart de hem och snacka och kolla på tv och äta thai.och så har jag tagit hand om min sjuk älskling .och i kväll blir de chilla och ta ahnd om älskling.får se vad som händer ihelgen:) gå en härlig promenadoch ta hand om älskling:) ha de bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0