träffat angelicia!

idag har jag varit på stan med angelica .vart att ta en fika på mysiga cafe bullen.vi snackade och hade trevligt som alltid.sedan vart de att gå på stan en vända för att lätta på något snyggt till angelicia.och det gjorde vi också.jag älskar dig vännen .)tack för att du finns!

efter angelica åkte hem gick jag och köpte te och popcorn.och så vart de en päron dricka som jag drack när jag kom hem.just nu sitetr jag och funderar på om jag ska ut och gå leller gymma eller ut och springa.vi får se vad de blir.ska även börja städa i ett annat rum idag så.
 
en gammal bild sen niian på angelica:D<3 SNYGGINGEN SJÄLV!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0