träffat två av de bästa!:D<3

idag har jag spenderat några timmar med två av de bästa människorna som finns. och det är jennifer och angelicia.)<3
vi gick på stan och kollade runt.hittade värsta söta bh setten.sjukt söta var dem.kunde inte köpa något för de fanns tyvär inte i min storlek.sedan vart de att ta en fika och snacka gamla minen gjorde vi och skrattde och hade de roligts om vi alltid har haft i all år vi känt varandra:D<3

efter jag sagt hejdå till tjejrna gick jag ner på intersport för att kolla på träningskläder.och du möta jag alina så vi pratade lite.var kul att träffa henne:)<3

när jag kom hem vart de att kolla runt efter lite jobb.har sökt ett på max i falun.får se hur det går.snart ska jag börja städa .hihi det fick vänta till sist idag tog de roliga först.får se vads om händre när jag har städat klart.söka mera jobb kanske.eller bar chilla med min underbara älskling.
imorgon ser de ut att bli promendad med angelica ,städa och möte och ta en fika med sanne.får se vads som händer.ha de bra!

en bild på mig för några år sedan:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0