varit på stan med amanda!:D

gick på möte vid ett om information om serviceutbildningen.det var intressant.och de gick bra.
vid tvåträffade jag bästa syster amnada .vi gick runt på satn och kollade lita.efter ett tag gick vi och fikade på ett mysigt cafe.sedan vart de en vända till på stan.vi snackade och hade kul.
just nu sitter vi hemma hos mig och väntar på att johan ska hämta oss.har även hunnit hängt tvätt och satt igång en maski.blir att åka upp till mamma och dem och ät och snacka om jobbet.sedsan hem och städa lite.är nervös inför när travtränaren ska ringa kan jag säga.men det ska nog gå bra.imorgon blir de jobba på tidningaran.ser faktiskt inte fram emot de men men det är pengar.
skriver sen hur de gick!
en bild på bästa syrran:9<3


Kommentarer
Lami

gud va kul!!

Svar: ja de är det alltid!
magdalena

2012-10-11 @ 17:37:34
URL: http://gebremariam.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0