BOWLING!

igår vart var vi och bowlade.vid strax inna sex skixkade jag ett sms till jennie och frågade om hon och jonte ville med och bowla.vilket de kunde och ville:)
vid halv sju ungefär när jag och älskling skulle starta bilen ville den inte starta de var såklart battrieorsk .så vi kom en kvrt försent till bowlingen.men som tur hade de andra kört igång.de hade döpt oss till olika namn som skulle passa in typ på våra yrken.tillexempel jag vart reklambudet de passade ju nästa in ju:)
när vi kom dit började vi bowla och snacka och ha roligt:) de hade vi hela tiden.jsut de vi hade ett riktigt bowlingproffs med oss vid namn bea.hon var as grym i går på bowling sperrar och strakar hit och hit hela tidengrym som sagt.
efter bowling vrat de tat åka till verona och äta mat. jag tog en kycklingrulle.den var hur god som helst.där satt vi och snackade och hade de trevligt .sedan vart de att stå på lidl och snacka ett tag.sen vart de att åka tille ett garges vid gruvan.och efter de åkte vi dtill v-ås.för att träffa amanda och emil bland annat och kolla vad som hände sär.just de innan vi åkte dit var vi till ninas fest en sväng och hälsade på.
när vi kom till v-ås så var amanda och dem tvungan att åka.sånt som är.så vi åkte till max och tog en lyxshake.jätte god.efter de så skjusade vi hem bea en vända och sedan in till stan igen.efter de åkte vi hem och sov skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0