en fin morgon!

vakande imorse av att solen lös in genom fönstret och körde några fåglar kvittra och att älskling ligger och håller om mig, underbare kan de inte bli på en morgon:) vart att ligga kvar så ett tag också.jag gick upp samtidigt som älskling för att gå upp någon gång och såg till att han kom i väg till jobbet;) sen vart de för mig att försöka fixa med bloggen .vilket inte har gått bra för mig.( ska be sanne om hjälp idag om hon har tid.bloggen ska bli bra så är de bara.
sen har jag även tagit en varm dush nu på morgonen och ätit en skål youhrt och taggit en en kopp te.försöker att äta bra frukost i allafall.snart ska jag kolla vidare på bloggen och så ska jag söka lite jobb har jag tänkt inte gjort de typ på en vecka så börja blir dax.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0