fika med sanne!:D<3

idag har de varit fint väder ut .solen har skinnit .så jag passade på och tog en powerwalk runda i 35 minter var riktigt skönt de.effter de så träffade jag min underbar vän sanne.vi gick och tog en fika på coner.de är ett jätte mysigt cafe.vi satt och snackade och hade jätte roligt och trevligt som vanlig.

när jag kom hem vart de att sett sig vid datorn och kolla på musik på youtube.på markolio .han är en av mian favorit artister.så satt och sjunga med i låtarna.ialla fall snart ska jag betsälla mat.för jag är latt och har ingen lust att gå till affären.ska väl snart börja plocka lite här hemma med.ska inte bli så men men sånt måst man ju också göra.
imorgon blir de kansek sala.annars blir de tvätta och ha en myskväll med älsklingen har jag tänkt:)


Kommentarer
sanne

var jätte mysigt!<3

Svar: japp det var de verkligen!<3
magdalena

2012-10-04 @ 13:53:58
Anonym

http://sannelinapelsin.blogg.se/

Svar: kolla denna blogg:D
magdalena

2012-10-04 @ 13:54:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0