innebandy träning!

igår var de första gången på 2,5 vecka jag tränade innebandy.det var jätte roligt och skoj.träningen i helhet gicj okey.de var en övning som gick jätte bra tycker jag själv.de andra gick väl okey.jag kan inte ha så hårda krav på mig själv när jag har varit borta en säsong men men nu har jag de.ska försöka att tänka att jag ska utvecklas och ta de som kommer de vart bra när jag gjorde så under träningem.man blir gladre då på sig själv.
när man kommer ner på träningarna så är alla alltid så glad och prat glad .de är så himla skönt! vi har lagstämning i laget på högnivå och vi stöttar varandra.
tur att man åkte ner och lirade lite igår då.kul kul!
idag har dam 2 skoj match mot p96.kallar de skojmatch för att d eär alltid kul att möta hemma lag och så blir man taggad.får se om man åker ner tror de blir ett pass på gymmet idag i stället.tillexempel styrka eller mag och ryggpass.haha de är ju styrka båda två.)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0