jag lyckas med allt

idag gick jag och sova en stund innan jag skulle på mötet.så innan jag skulle gå skulle jag ta en kopp te så råkade jah hälla te på min hand.så jag kylde den i kallt vatten.de börja svida på handen och så vart de en en klump död hud såg de ut som.efter ett tag kunde man se väska i den.menmen jag gick på möte de gick bra ialla fall.
efter mötet tog jag bussen ner till akuten och kolaade hande.satt i 2,5 timme och vätade men till sist var de min tur.läkaren sa att du har bränndskade ett och två,som de kallar de för.så de har haft på något medel på något nät och något plast och lindat på en linda.så jag ska ner på månsag och kolla så de ser bra ut,.
så i helgen blir de att ta de lungt och kanske ta någon promenad.om någon timme kommer älskling hem då ska vi ha myskväll med taco<3


Kommentarer
SANNELINAPELSIN

VILKEN OTUR:(

Svar: japp sånt som händer :(men känns mkt bättre:)
magdalena

2012-09-22 @ 10:20:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0