krogen och tjejkväll:D

ifredags kom angelica och jennifer hit till mig och arvid och började kröcka med oss inför krogen.vid tio skull bea,charro och anton komma.vid tio i tio gick vi tjejr bort till krogen för att ta stämpel så man kom in grtais och angelica skulle hämta sin kvarglömda jacja,jennifer vart kvar på krogen .medan vi andra två gick hem för att gå samtidigt spm de andra.vi var hemma vid ahalv elva för de ahade ringt och sagt till arvid att de skulle komma då.fram tilll de kom satt arvid ,angelica och jag och drag och snackade som inna också,

vid elva kom dem och vid ahalv tolv gick vi till krogen.vi satte vid ett bord och drack och snackade träffa massor ut av trevloigt folk.de vart även att dansa lite i olka omgångar med charro.ntvå gånger kom anton och arvid med som kröp upp på scen och en gång när jag skulle hjälpa de upp med lyckades puta ner dem.vid två gick vi ut då stängde dem.efter de så vart de att sitta utanför gamla ica och lite annat.sedan bärdde de hem med älsklingen.de andra kom sedan.jag kan säga att de vart en toppen kväll tyckte jag.

igår var man bakis och så var de dåligt väder så då vart det att beställa hem pizza från online pizza och bara sittta och klolla på tv och lyssna på musik hela dagen.och ja just de sen tog jag hand om älsklingen som inte mådde något bra alls.och även anton lite.jag klarande mig själv som tur var.de var slönt att bara chilla för engångs skull också.

igår kväll skjusade älskling ner mig till sala för att jag skulle på tjejkväll.han själv åkte till sin familj och umgicks.när jag kom ner till slala så började vi med att gå till copp och handla grejer till att laga taco med.efter de så började vi laga taco.jag hade hand om löttfärsen och jag måst bar säga att de vart god.sedan åt vi och snackade och började dricka de vi hade jag valde min cola.efter vi hade ätit så vart de att spela charad spel.de var jätte roligt.måst bar säga cicis sumorottare var jätte bra ritat.efter de körde vi tvix.de var vi inte bra på elelr inte jag ialla fall.just de under kvällens gång drack vi. vi drack vodka med hallonsoda .jag och susanne.när de skule börja gör sig i ordning för att gå ut så var susanne full och spiddad .hon är jätte rolig att lyssna på när hon är full.vid kvart i elva hämtade älskling och emmy mig och sedan bar de hem.
kan säga att jag tog tre fyra groggar så är inte baksi idag:)

tack för en toppen helg alal ni är bäst!:DDD

en bild från förra tjejkvällen! marina,jag,susanne och cici<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0