kyligt ute!

igår vart dagen inte somplanerat kan jag säga men de n vart bra ändå.vart att gå ner och hämtar lite böcker i byn och snacka lite med mamma och johan.och så försökte jag diska men de vågar jag inte fortsätta med för jag vill inte blöt ner handen.efter de så vart de bar att sitta vid datorn och snacka med folk,
vid sex tiden ringde papap och vi snackade bra länge.var kula och hör hur han hade haft de utomlands:) han kanske kommer upp en sväng näst lördag.,kul!
sen vart de att lag mat och de gick som de gick fick mat i magen ialla fall.sedan tog jag även en promenad på kvällen de började bli mörkt och lite kyligt ute .men de vart en skön uppfriskade promenad.
nu på morgonen har jag jobbat på tidningarna hade upplärning på distrikt 3 med vejo.de gick bra .men vi ghade lite svårt på en gatta med de löste sig.på onsdag ska jag dela de distriktet själv och vi har spridning.jippi nej då de kommer gå bra.
när jag kom hwm från jobbet vart de att kram och puss älskling hejdå för han skulle itill jobbet.efter de så tog jag en varm och skön dush sedan nu så äter jag frukost.ska snart gå och sova lite så jag kan gå upp om några timmar och ringa praktik och söka jobb med mera.så de blir någon nytta gjort.hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bestrong

hej och välkommen till min blogg !:D här kan du läsa om mig och mitt liv!

RSS 2.0